SJP -jalusta

Sähkö-Jokisen betonijalustaa voidaan käyttää puupylväiden perustamiseen.

Soveltuu törmäysturvalliselle puupylväälle, missä törmäysturvallinen ominaisuus on toteutettu kovertamalla puun ydin pois. Nopea säätöruuvikiinnitys pylvään kiinnittämiseen. Sekä maa- että ilmakaapeliasennuksiin. Maakaapeliasennuksessa kaapeli johdetaan jalustan kaapeliaukkoa myöden suoraan puupylvään sisälle.

Liikenneviraston hyväksyntä

Tekniset tiedot

Sähkö-
numero
Tyyppi Puupylvään
halkaisija mm
Puupylvään
korkeus m
Paino
kg
h
mm
±20
Upotussyvyys
mm
Säätö-
ruuvit
Juuri­kumi DL3
4627703 SJP-4/1500 159-210 8-10 560 1500 690 6 on 1,48
4627704 SJP-4/1800 159-210 8-10 680 1800 690 6 on 2,7
4627704 SJP-5/1800 215-260 10-12 1015 1800 730 6 on 3,19

Pidätetään oikeudet teknisiin muutoksiin.

Kysy asiantuntijalta

  • Lasse Jokinen

    Toimitusjohtaja, Myynti


    +358 2 550 5501

    lasse.jokinen@sahkojokinen.fi

  • Ville Nieminen

    Myyntipäällikkö


    +358 2 550 5514 ja +358 50 432 2834

    ville.nieminen@sahkojokinen.fi

  • Simo Jokinen

    Pylväsmyynti ja vienti


    +358 2 550 5505

    simo.jokinen@sahkojokinen.fi

  • Noora Jaakkola

    Myyntiassistentti


    + 358 2 550 5522

    noora.jaakkola@sahkojokinen.fi

  • Tiina Jokinen

    Myynti, reskontrat


    +358 2 550 5502

    tiina.jokinen@sahkojokinen.fi

  • Markus Latvajärvi

    Tuotantoinsinööri


    + 358 2 550 5520 +358 40 593 6868

    markus.latvajarvi@sahkojokinen.fi

X

Tiesitkö, että HE pylväitä ei saa käyttää kaikilla teillä?

Moottoriteiden erkanemis- ja liittymiskaistojen sekä ramppien varrettomina pylväinä käytetään vain väistyviä (luokan NE) pylväitä.

Näissä kohteissa pitää käyttää KAPU-NE pylvästä

Varreton energiaa vaimentava (HE) pylväs voi aiheuttaa auton kattoon suuremman lommon kuin väistyvä (NE) pylväs kun tien nopeusrajoitus tai suunnittelunopeus on ≥ 100 km/h.

Lähde: 16-2015 Liikenneviraston ohjeita. Maantie- ja rautatiealueiden valaistuksen suunnittelu 13.5.2015

Älä näytä viestiä enää