Pylväsjalustan korjaussarja

Metallisuoja jalustan yläosaan

  • RST-suojavaippa lujittaa rikkoutuneen pylväsjalustan

  • Korjaussarja koostuu kahdesta osasta

  • Ruostumaton terässuoja asennetaan pylvään tyveen rikkoutuneen perustuksen peitteeksi ja kiinnitetään betonilla

  • Teräksen vahvuus on 2 mm

Tekniset tiedot

Sähkö-
numero
Pylvään tyyppi Korjaussarjan mitat
d 2 mm b 1 mm h mm
Paino kg Jalustalle
d2 mm max
Pylväälle
⌀ max. mm
4607626 KS-1RST 280 150 150 5 280 130
4607628 KS-2RST 330 190 160 6 330 170
4607629 KS-4RST 420 250 150 7 420 230

Pidätetään oikeudet teknisiin muutoksiin.

Kysy asiantuntijalta

  • Lasse Jokinen

    Toimitusjohtaja, Myynti


    +358 2 550 5501

    lasse.jokinen@sahkojokinen.fi

  • Ville Nieminen

    Myyntipäällikkö


    +358 2 550 5514 ja +358 50 432 2834

    ville.nieminen@sahkojokinen.fi

  • Simo Jokinen

    Pylväsmyynti ja vienti


    +358 2 550 5505

    simo.jokinen@sahkojokinen.fi

  • Noora Jaakkola

    Myyntiassistentti


    + 358 2 550 5522

    noora.jaakkola@sahkojokinen.fi

  • Tiina Jokinen

    Myynti, reskontrat


    +358 2 550 5502

    tiina.jokinen@sahkojokinen.fi

  • Markus Latvajärvi

    Tuotantoinsinööri


    + 358 2 550 5520 +358 40 593 6868

    markus.latvajarvi@sahkojokinen.fi

X

Tiesitkö, että HE pylväitä ei saa käyttää kaikilla teillä?

Moottoriteiden erkanemis- ja liittymiskaistojen sekä ramppien varrettomina pylväinä käytetään vain väistyviä (luokan NE) pylväitä.

Näissä kohteissa pitää käyttää KAPU-NE pylvästä

Varreton energiaa vaimentava (HE) pylväs voi aiheuttaa auton kattoon suuremman lommon kuin väistyvä (NE) pylväs kun tien nopeusrajoitus tai suunnittelunopeus on ≥ 100 km/h.

Lähde: 16-2015 Liikenneviraston ohjeita. Maantie- ja rautatiealueiden valaistuksen suunnittelu 13.5.2015

Älä näytä viestiä enää